Selasa, 15 September 2009

bz..bz..bz..

salamunalaik..

lame gila aku x update blog ni..haha btol la ckp org..slalunya masa mula2 je excited nk tulih blog ni.Angat2 taik ayam la org tua2 ckp..hehe tp sebtol nye mmg xde mase nk tulih blog.asik tangguh je.pastu asik stalk org nye blog je..hehe sory ye kpd sape2 yg slalu aku stalk tu..
skarang ni mmg bz gila kat lab.nyesal gak la ckp kat senior aku nk blk raya taun ni.trus depa pulun aku soh wat eksperimen.Aku rasa paru2 aku da nak reput asik bau chemical kat lab.ari2 bau aseton, butanol, metanol dan ape kejadah lg chemical..rase da mcm amik 応化(applied chem) le plak.haha tp xpa..blk dr mesia nnt da leh trus tulih rombun(thesis). tggl nk tggu data jikken(eksperimen) je.
lg 2 hari je nk blk raya ni.xsabau nk berbuka bersama keluarga n rakan2.cuti ni gak member aku dr form 3 da nk nikah..apa2 pon congrates la kpd rakan2 yg akan melangsungkan pernikahan.harap berbahgia hingga akhirat..hehe doa2kan la kepada kami disini supaya lekas menamatkan zaman bujang.hehe ok la. mls le plak nk tulih byk2..nk sahur plak ni.sok masih ada lab..jom sahur nasik lemak..babai~sehingga bertemu lagi pada episod yg laen....

p/s- dikesempatan ini sy ingin mengucapkan slamat hari raya maaf zahir dan batin kpd sesiapa yg singgah kat blog ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...