Rabu, 16 Mei 2012

Penyesalan : DSLR






 Hari ni aku nak melepaskan penyesalan aku skit. Penyesalan aku ni adalah penyesalan membeli kamera DSLR ni. Walaupun aku tau benda ni memang banyak kegunaan dan boleh buat duit tapi menda ni hanyalah menjadi tukun dalam almari tu. Itu lah konon orang ade ko pun nak ade. kan da menjadi tukun tiruan je. Nasib baik dalam almari bukannye dalam laut. Bagi aku yang amat tidak suka membawa beg semasa keluar berjalan ternyata DSLR ni membawa seribu erti penyesalan untuk aku. Baru aku tau yang aku ni hanya sesuai pakai digital camera yang kecik dan kompak saje. Em banyak moment yang menarik terlepas hanya dek kemalasan aku untuk mengangkut DSLR ni ke hulu dan ke hilir.

P/S ; Kalau ade la sesapa yang betul-betul teringin nak pakai DSLR boleh la aku letgo kat sesiapa yg berminat. Nikon D60 . Harga boleh runding.

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...