Khamis, 20 September 2012

PINDAH!

   Dengan ini aku mengumumkan bahawa blog ini telah berpindah ke tempat baru.
                                                   
                               http://www.syafiqrahim.com/

  Aku jugak ingin berterima kasih kepada semua pembaca (ada ke?kah kah kah) yang telah meluangkan masa melawat S.R's BLOG ketika di bawah empayar blogspot. Semoga korang semua sudi melawat rumah baru pulak ye.
 
  Harapnya bila aku dah berhijrah ni membuatkan aku semakin rajin la mengupdatenya dengan repekan yang dapat memberi manafaat kepada semua.

P/s ; blogspot ni akan jadi muzium je..hehehe

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum saudara, memandangkan nama kita hampir sama, saya sedang menggunakan domain syafiqrahim.com . Dengan ini, saya ingin memaklumkan kepada pengunjung, bahawa owner syafiqrahim.blogspot.com tidak lagi menggunakan www.syafiqrahim.com .

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...