Rabu, 19 September 2012

-DALAM PROSES-

   Buat masa ni blog aku dalam proses berpindah ke rumah baru. Seperti yang aku cakap hari tu, S.R's blog akan menggunakan dot com walaupun blog ni bukannye ade pembaca tetap pon..kahkahkah. Aku leburkan lebihan duit raya yang tak seberapa untuk setup dot com ni.

   Tujuan aku setup dot com ni bukan lah nak bercita-cita tinggi sangat sebab aku tau aku ni takde la pandai mane mengarang blog ni. Ia lebih kepada kepuasan atau pun ke'klimaks'an diri sendiri sahaja.

   Untuk jangka masa setahun ni syafiqrahim.com akan menjadi rumah persinggahan tetap untuk S.R's blog ni. Just nak tengok apa impaknya daripada hijrah ke dot com ni. Kalau impak bagus dan ada bajet akan diteruskan untuk jangka masa panjang.

   Apa-apa pun kalau ade sesape yang nak bace apa yang direpekkan oleh aku, boleh la klik SINI untuk dibawa ke rumah baru.

P/s; Pening jugak ye setup sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...